Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.07.06. 13:00 gyea

Napló 2012.  06. 25. – 07. 01.

 

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Először is elnézést, szeretném leírni, amiért csak most küldöm az előző heti naplót is. Megírtam időben, de sajnos a  gondok nem engedték, hogy feladjam és sajnos anyagilag is a padlón vagyunk. Vártam, hogy kifizetik azt a kis pénzt, amit a meggyesben kerestem, de még mai napig nem fizettek pedig tegnap befejeződött a munka. Bence sajnos szerdán rosszul lett, belázasodott, így már csütörtökön nem tudtam menni meggyezni, pedig jó lett volna az az egy nap is. De nem hagyhatom itthon egyedül, betegen. Így itthon maradtam vele. Szaladtam jobbra-balra, hogy pénzt kerítsek gyógyszerre, kaptam kölcsön, de mihelyt megkapom a pénzt a meggyesből, már vihetem is vissza. Kérdezem én, miért ver engem ennyire a sors? A nagy melegben megyek, hogy legyen egy kis pénz, és most gyógyszerre kell költeni, nem pedig ennivalóra vagy ruhára Bencének. Bizony már sok ruhát kinőtt, és már alsónemű meg zokni is kellene neki, mert elég kopottak, és ilyenkor, ha az orvoshoz viszem, bizony szégyenkezem, hogy nincs neki új. De sajnos nem tudok venni miből. A mindennapi megélhetés is gond. Mindig azon kattog az agyam, hogy mi legyen, hogy legyen, ez is kellene, az is kellene, miből teremtsem elő a pénzt rá… Számlákkal el vagyok maradva, nem tudom, mi lesz. Vártam a héten is, hogy majd szólnak, hogy indul a tanfolyam, de ez idáig még semmi. Talán majd a jövő héten, még reménykedem, talán ide bejutok.

Még jó, hogy van a kert, és van mit enni, mert bizony a hűtő már üres. Már jó a krumpli, az uborka, a zöldség, a sárgarépa és a borsó. Így valamit tudok főzni, és van egy pár tojás is. Így van egy kis leveske, és főzelék is. Most azon gondolkodtam, hogy szombaton leviszek a piacra egy pár kiló krumplit, uborkát, zöldséget, sárgarépát, tojást. És ha ezt mind eladom, akkor visszafelé már be is vásárolok az én kicsi Bencémnek, és ismét lesz tej, sajt, felvágott, tud majd ismét enni. Felülök a biciklire, így buszra nem kell pénzt adni, és visszafelé a Penny elég olcsó, ott veszek ennivalót. Úgy indulok el, hogy mindent el fogok adni, amit kiviszek. Ez a remény, és a pozitív gondolkodás éltet. És a kisfiam, mert érte érdemes élni és harcolni. Megvolt az évzáró, jó lett a bizonyítvány, nagyon büszke vagyok rá, hogy megállta a helyét a városi gimnáziumban. Bizony egy falusi iskolából oda felkerülni és kitartani nem könnyű, de ő mégis megállta a helyét. Mindig bizakodom benne, hogy sikerül és kitartunk és akkor majd egy tanult, jómódú ember lesz belőle, aki majd segíthet az olyan szegény gyerekeken, mint ő. Mert bizony az ilyen szegény ember sose felejti el, honnét is indult. És megígérte nekem, hogy sose fogok semmiben hiányt szenvedni, és meggyógyít, hogy minél tovább éljek, mert senkinek sincs ilyen jó anyukája, mint neki. Sokszor sírok, amikor ezt mondja, bárcsak minden elképzelése teljesülne és elérné a célját. Örülök neki, hogy ilyen jó fiam van, ő nem csavarog, nem iszik, nem cigizik, minden szülő ilyen fiút kívánna! Nekem a sok szenvedésért adott a sors ilyen jó gyereket!

Köszönök mindent, jó munkát, jó egészséget!

 

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr404703407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása