Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.07.13. 14:04 gyea

Napló 2012. 07. 02. – 07. 08.

 

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Nagyon meleg van, nem lehet aludni, még éjszaka se, annyira nagy a hőség. Amikor pedig már elaludna az ember, éjfél után, mert akkor kezd lehűlni a levegő, bizony ½ 5-kor már kelni kell. A héten voltam barackot szedni. Itt helyben van az egyik tulajdonosnak. Reggel 5 órára mentünk 11 óráig. Aztán 1/4 3-tól ½ 7-ig. Így se tudtam többet keresni 2200  Ft-nál, még ez is jó volt, mert minden este kifizették és így volt másnap ennivalóra. Annyi sok volt a jelentkező, hogy a fele nem jutott be. Nekem szerencsém volt, mert az egyik ember megbetegedett, így valahogy bekerültem. Nagyon örülök neki. Nekünk minden pénz jól jön ebben a nehéz helyzetben.  Nagyon meleg volt és még cipelni is kellett a ládát fölfelé a dombon, no ez egyáltalán nem tesz jót a csomómnak, de ilyenkor el kell felejtsem, hogy van az a csúnya csomó, és arra koncentrálni, hogy minél több pénzt vigyek haza, hogy Bence másnap jóllakhasson. A héten megjött a levél is, amire vártam. Csütörtökön (ma) kell menni 13 órára a Munkanélküli Központba a tanfolyam válogatásra. Minden reményem ebben van. Még ma délután is tudtam volna egy kis pénzt keresni, de így nem tudok délután visszamenni barackozni. 11 óráig most is kerestem 1400 Ft-ot. Ebből most veszek Bencének zoknit és alsónadrágot, mert bizony már elég kopottak. Én úgy szégyenkeztem a múltkor is az orvosnál, hogy ilyen nagy fiú, és ilyen ruhákban jár! Ezért is szeretném, ha bejutnék én is a tanfolyamra. Tudom, nem nagy összeg, amit ott fizetnek, de jobb, mint a 22 000 Ft segély. És tanulni úgyis szeretek, és legalább lesz egy kis állandó jövedelem, még ha 1500 Ft-tal több, nekünk az is nagy összeg. A villannyal el vagyok maradva, a lakásrészlettel hárommal, szemét stb., nem is tudom sorolni, mi minden adósság van még a nyakamon. Nem azt mondom, hogy mindent ki tudnék fizetni ez alatt a hat hónap tanfolyam alatt, de legalább valami lemaradást pótolnék. Kevés a gyümölcs a fagy miatt, így csak pár napos munkák lennének, de azért is igen harcolni kell, hogy bekerüljél. Itt, aki iparkodó az mind megyen, ha 1000 Ft-ot keres egy nap, az is jó, mert ha itthon vagy, még annyi sincsen. Munka pedig nincs kilátásban. Az önkormányzat igen szegény, nem tud embereket felvenni, így semmi lehetőség, csak a gyümölcsszedés. Ezért is várom nagyon, hogy mi lesz, bekerülök-e a tanfolyamra. Bízom benne, már úgy megyek, hogy bejutok. Legalább most legyek pozitív, lehet, hogy már holnap elszáll a jó kedvem! A hét jól sikerült mindent összevéve. Volt egy kis munka, igaz, nagyon meleg volt, és még él a remény, hogy talán bejutok a tanfolyamra.

Mindent köszönök, jó munkát, jó pihenést!

 

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr74703412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása