Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Takács család naplója

2010.05.31. 12:44 gyea

A mi naplónk

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Én Timi vagyok: Ez a hét olyan nehezen ment el. Vizsgaidőszakok vannak az iskolában. Már nagyon el vagyok fáradva, semmi energián nincsen. Teljesen ki vagyok merülve. Ráadásul amikor hazamegyek sajnos nem pihenhetek, nem lazulhatok el kicsit, mert otthon még vár a háztartás. Igaz, hogy Brigi mindenben segít, de nagyon jól esne egy kis pihenés.

 

Én Brigi vagyok: Nagyon nehezen telt nekem is ez a hét, mert én is vizsgaidőszakokban vagyok. De még ráadásul rossz idő is van állandóan. Jó lenne már egy kis jó idő.

Legalább egy héten keresztül ne esne az eső.

Állandóan zuhog. A pincénk már tele van vízzel és olyan vihar volt az éjszaka, hogy a széldeszkát és cserepet is lefújta. Tönkrement a tetőnk egy része, pont ahol én alszom. Csak arra keltem fel éjjel úgy 1-2 óra tájban, hogy mi kopog a fejemen, és mitől vagyok vizes?

Pont azon a részén kellett beáznia a szobának ahol én alszom? A fal is teljesen beázott, azóta sem száradt ki, de hogy is száradhatna ki, amikor állandóan esik?

Most nem tudom mi lesz, mert meg kéne csinálni a tetőt azon a részen, de festeni is kéne. El is kellett költöznöm abból a sarokból a másikba, sajnos én így lettem árvízkárosult.

Remélem, hogy itt száraz helyen maradok egy darabig.

Egyetlen egy jó nap volt a napokban, amit élveztem, amikor elmentünk vásárolni. Nagyon köszönjük szépen a segítséget!

 

Üdvözlettel:

 

Timi és Brigi

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló takács

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr682044569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása