Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Dózsa család naplója

2010.09.20. 11:48 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

A folyamatosan szakadó eső sajnos sem a kedélyállapotunknak, sem a szabadban végzendő munkáknak nem kedvez. A héten délelőttös műszakban dolgoztam, minden reggel zuhogó esőben rohantam munkába, hogy minél kevésbé ázzon át a cipőm. Nem nagyon válogathatok lábbelik terén, minden cipőm beázik, és olyankor egész nap úgy kell dolgoznom. A délelőttös műszak annyiban tér el a délutánostól, hogy a takarításon kívül még postázni is kell, így van olyan nap, hogy háromszor is le kell menni hol a postára, hol a Polgármesteri Hivatalba, mindegy hogy esik, vagy fúj!
 A hét eleje viszonylagos nyugalomban telt, szerdán este a nagyfiam egyik volt osztálytársa  üzent, hogy az egyik ********i munkahelyen van felvétel, vigyen önéletrajzot, amilyen hamar csak tud. Másnap reggel, ahogy beért a főnököm dolgozni, az volt az első, hogy megkértem, nyomtasson ki egy friss önéletrajzot, utána telefonáltam anyósomnak, hogy segítsen ki bennünket útiköltséggel. Sikerült a gyereknek bevinni a dokumentumokat, most már arra várunk, hogy visszajelezzenek.
Csütörtökön megkeresett telefonon az a néni, akivel régebben jártam a szőlőbe szüretelni. Munkát ajánlott a hétvégére, de ahogy ez már lenni szokott, mire péntek délután hazaértem munkából, már várt az üzenet, hogy lefújva a hétvégi meló, áttették a következő hétre. Ez ugye engem egyáltalán nem vigasztalt, hisz én hétköznap dolgozom, így számomra tárgytalan. Kérdezte a néni, hogy nem tudok-e szabadságot kérni, de sajnos már nem adnak ebben az évben többet, mert nálunk figyelembe kell venni az év végi iskola szüneteket. Végül is úgy alakult, hogy hétfőtől helyettem a fiam megy szüretelni, napi 3500 forintot fizetnek. Ha kitart a munka, én csak hétvégén mehetnék.

Tisztelettel:
                         A Dózsa család

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló dózsa

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr722309611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása