Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2010.10.25. 11:42 gyea

Napló

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Sokszor ott tartok, hogy feladom, mert nem sikerül semmi. Most valahogy ez az időszak van. Nem sikerült bejutnom a tanfolyamra, már 10.04-én elindult, és én nem mehettem, mert nem vagyok RÁT-os. Szóval semmi esélyem sehol, mert utánam nem jár állami támogatás. Sírtam sokat miatta, de most már belenyugodtam, valami szándéka van velem fent a jó Istennek, hogy nem jutottam be. Talán kapok valami állást. Most ebbe bizakodok, így bíztatom magam, mert ha nem bíznék bizony, már régen feladtam volna ezt a rongyos életet. Ruhánk még mindig nincsen, Bencét három pulóverben engedem reggel, mert olyan hideg van. Itt a környéken nem kérhetek, mert akkor Bencét kinevetik, kicsúfolják, hogy kinek a ruhájában jár. Kicsi a falu, és irigyek az emberek, minden kis dolgon napokig csámcsognak, és Bencét ennek nem teszem ki. Sajnos nem segített senki, így nincs is semmink.

Nekem a cipőm olyan, hogy folyik bele a víz, és a talpát csak a pillanatragasztó tartja. Annyi ragasztót rákentem, hogy egy ócska cipőt vehettem volna rajta. De egyszerre nincs még használt cipőre se pénzünk. A napokban megvolt az éves villanyóra olvasás, tudom, hogy sok lesz, már előre félek, mert van elmaradásom. Most is nappal nem fűtök, csak este, ha Bence hazajön olyan ½ 4 körül, akkor megy a hősugárzó, és este összeszedek holmi gallyat az udvaron, a kertben, és így fürdik melegben. Tüzelőre még nem jutott, és nem is tudom, mi lesz, hiszen hitelt-hitel hátára halmozunk, a rossz anyagi körülmények miatt. Munka sehol, se almaszedés, oda se kell annyi ember, mint tavaly, mert nincs termés. Mihez fogjon az ember? Valamelyik nap elmentem kukoricát mezgerelni, kb. 10-15 km-t gyalogoltam, és úgy összeszedtem egy zsákkal, biciklivel hazatoltam. Legalább a tyúkoknak legyen enni. Még megyek valamelyik nap, had legyen, és egy kicsit elfeledem a gondokat. Köszönjük! Megérkezett a támogatás, Bence örült, mert így ehetett ismét húst!

 

Tisztelettel:

                        Szécsiné Erika

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr492397055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása