Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Varga család naplója

2011.05.17. 13:44 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Gondolkodtam, hogy megírjam-e naplómban a múlt héten történteket, hisz ez inkább csak rólam szólt, de az egész családomra kihatott. Igen, megírom, így döntöttem, büszke vagyok férjem, gyerekeim gondoskodó szeretetére és szeretném Önökkel is megosztani. Szerdán feküdtem be a kórházba, egy kis műtéten kellett átesnem. Párom a hét második felére szabadságot kért, hogy el tudja látni gyerekeinket, míg én távol vagyok. Szombaton férjem, és barátnőm jött be értem kocsival, busszal biztos képtelen lettem volna rá, igen fájt a hasam, amit két helyen vágtak, szédültem is még időnként. A gyerekek nagy örömmel fogadtak, lesték minden kívánságom, mozdulatom, miben tudnak segíteni. Jani a tűzhely mellé állt, szinte azonnal, hogy nekem húslevest főzzön, és csirkepaprikást, délután kettőre ágyba kaptam az ebédet, és onnantól kezdve egész hétvégén, minden étkezést! Edinám rendezte a konyhát, mosogatott, söprögetett, pakolt. A fiam rendet rakott, porszívózott. Mesikém is édes volt, nagyon finoman mászott mellém az ágyra, nehogy megrúgjon, nagyon hiányozhattam Neki, sok-sok ölelést kaptam Tőle, és puszit. Ha valamiért le akartam hajolni, vagy meg akartam emelni bármit, vagy csak arrébb rakni, mindjárt ott termett egyikük, hogy meg ne  erőltessem magam. Fantasztikus családot mondhatok magaménak, párom féltő gondoskodása, gyerekeim szeretete, többet nem is kívánhatok!
Most zárom naplóm, készülődök, Mesikém anyák napi ünnepségére. Kételkedve kérdezgette reggel tőlem: "Ugye el tudsz jönni?", persze biztosítottam, mindenképp ott leszek!
Üdvözlettel: Varga Jánosné

 

Szólj hozzá!

Címkék: család napló varga

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr752967607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása