Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Révész család naplója

2011.07.11. 14:17 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Egy nehéz hét telt el! Alig vártuk már, hogy meg kapjuk az Alapítványtól a támogatást.
Mikor megérkezet a számlára a pénz, a gyerekek máris készültek ********-ra az Auchanba. Nem bánták, hogy eset az eső, csak az, hogy be vásároljunk.
Ha bele gondolunk, mi lesz, ha nem lesz ez a támogatás, hát nagyon el szomorodunk, és előre félünk. Mert hála az égnek, tele van a konyhaszekrény, a hűtő, és egy jó darabig nem kell kajáról gondoskodni.
Peti fiamnak is kivettem a gyógyszerét, és már jobban van hála az égnek, nagyon virgonc és állandóan hülyül, viccel és nevet.
Dóri lányom tegnap reggel sápadtan kelt, és nem volt valami jól pihent, de már jól van, szerintünk a nagy melegtől volt rosszul, de rájuk szóltam, és egész estig nem voltak kint az egész család pihent, és sziesztáztunk. Mónika lányom nagyon fél az új iskolától, és még mindig tanulgat, hiába van nyári szünet.
Nelli lányommal beszéltem telefonon és jól van, majd dolgozni készül. Hát nagyon sajnálom, mert én azt szerettem volna, hogy tanulja ki a szakmát, de hát ilyenek a fiataloknak sajnos! A többsége. Férjemnek sajnos továbbra sincs munkája,
ami nagyon rossz a családnak. Én a múlt héten nagyon sokszor rosszul lettem. A fürdőkádban, hajmosás közben annyira elszédültem, hogy ha nem lett volna velem ott Dóri lányom, nem is tudom, mi történt volna, és még mikor ki jöttem a vízből, akkor is meg szédültem, és úgy szólt Dóri az Apjának, hogy gyere Apa, Anya újból rosszul van! Férjem vitt ki a fürdőből, szerintem az ideg és a vérnyomásom vacakol, de keményen!

Üdvözlettel:

 

A Révész család

Szólj hozzá! · 4 trackback

Címkék: család naplója révész

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr803192683

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: click through the next document 2018.12.06. 22:53:48

Best of 2012: Mi a bánat az a Present Perfect, avagy mi a különbség Obama és Kennedy elnök között? - A nyelvtanulás babonái

Trackback: just click the next website page 2018.11.28. 08:52:59

Wednesday Night Fever - Riots in Hungary

Trackback: Highly recommended Website 2018.11.27. 11:41:11

Top 50 fejvadász világszinten - Egy fejvadász blogja

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása