Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.05.10. 15:35 gyea

Napló 2012. 04. 30. – 05. 06.

 

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

A hosszú hétvégén jó idő köszöntött ránk, így egész nap kinn a szabadban dolgozgattunk. Én kapáltam a kertet, sok minden kijött már. De a karalábé és a káposzta úgy látom, meg is égett a nagy melegben, így újra kell vetni. Megkapáltam a krumplit, kukoricát, kiegyeltem a zöldséget, a répát és a hagymát is. Megkapáltam a paprikát, paradicsomot most hidegágyon ültettem, de még az nem bújt elő. Az uborka is dugdossa már az orrát itt-ott, így azt is megkapáltam. Bence pedig az udvaron szorgoskodott. Lekaszálta a füvet, összeszedte, és takarított. Habár nem sok takarítani való van, mert én mindennap végigsöpröm az udvart. Élveztük a jó időt és örültünk, hogy egy kicsit elfelejthetjük a gondokat. Bencének volt mit enni a hosszú hétvége alatt is, és ez nagy örömmel töltött el. Nem tudta, hogy mihez nyúljon. Vett egy nagy jégkrémet, betettük a hűtőbe és ő minden nap kiszedett egy gombócnyit, és örült, hogy fagyizik. Aztán szerdán ismét elindult az élet. Bencének suli, én pedig belevetettem magam a munkakeresésbe. Jó idő volt, biciklire ültem és mentem, talán majd most. De sajnos hazafelé elfogyott a lelkesedésem, mert nem jártam szerencsével. De majd legközelebb, mindig ezzel biztatom magam. Hétvégén ballagás lesz Bence iskolájában, így szombaton is be kell majd menni díszíteni és megnézni a ballagást. Virágot is kell venni, nekünk most nyílik az orgona és a labdarózsa, de talán a sáskaliliom is kinyílik szombatra, így tud bőven vinni virágot. Kiraktam a mályvákat is, így nagyon szép az udvar. Tele van évelő virágokkal, és az ablakok mályvával. Nagyon szeretem a virágot, és minden centiméterre azt ültetek az udvarra. Amerre jártam, mindig kaptam ilyen-olyan virágot, és azok most díszítik az udvart. A héten nagy volt a meleg, volt olyan nap, hogy bizony 31 fok volt, le is égett a karom meg a hátam, ahogy kapáltam, de sebaj, legalább lett színem. Bence szerint most strandon lenne jó. Mi sose voltunk sehol, se üdülni, se kirándulni, nekünk jó a szilvafa alatt is, a hűvösön, csak legyen mit enni. És hála a jó Istennek van, mert Önök ismét segítettek. Köszönöm. Bence annyira boldog, hogy ma ismét vihetett szendvicset az iskolába, de mi az neki délután ½ 5-ig! Amikor hazajön, farkaséhes. Ma főztem neki sült husit, tésztával és gulyáslevest. Biztosan fog neki örülni, hiszen imádja. Holnapra palacsintát rendelt, a másodikat majd még kitalálja, azt mondta reggel. És én nevetek, mert látom, hogy boldog és nekem csak ez a fontos. Már alig fáj a lába, leesett a régi köröm, most nő az új és a repedés begyógyult.

Minden jót, jó egészséget mindenkinek, jó munkát és jó pihenést!

 

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr194703200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása