Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.05.16. 14:49 gyea

Napló 2012. 05.07. – 05. 13.

 

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

A héten Bencének érettségi szünet volt, csak pénteken kellett bemenni, akkor is rövidített órák voltak, mert valami értekezlet volt a tanároknak. Sajnos az idő nem kedvezett, mert vasárnap estétől kedd estig esett az eső, így nem lehetett kinn semmit csinálni, sőt még be is kellett gyújtani, mert fáztunk idebenn. Én varrogattam, már amennyire látok, egy pár szatyrot, majd elviszem, ha viszek egy pár tojást eladni. Megint támadt egy jó ötletem. Vasárnap anyák napja volt, úgy gondoltam, kelendő a virág. Bencével kötöttünk egy pár csokrot házilag, de elég szép lett, mert hamar el tudtam adni, és csak 300 Ft volt darabja, talán ez is motiválta a vevőket. Tettünk bele orgonát, labdarózsát, és most nyílik a sáskaliliom és a tulipán, egy kis zöld a bazsarózsáról és lett belőle szép nagy csokor. Én biciklire ültem, felraktuk a csomagtartóra,és már vittem is a piacra, még egy pár tojást és krumplit is sikerült eladni. Így közel 3000 Ft-ot hoztam haza. No de ez a pénz sem marad meg, mert jó lesz majd beletoldani a villanyba, és még Bencének kell papucs, alsónemű és zokni. És sok ruhát kinőtt, majd megpróbálom azt is eladni és venni helyette. (Igaz, csak a turiba, de ott is vannak jók, kevésbé kopottak.) Bence szerint: - Anya, te mindig kitalálsz valamit. Annyira örültem, amikor felköszöntött egy pár szál tulipánnal anyák napjára, igaz, a kertből volt, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy eszében van az anyák napja. A névnapomra is akart tulipánt szakítani, de mondtam, hagyja, jó lesz még az valamire, talán legközelebb is el tudom adni. Így zajlik hát a mi kis életünk. Van négy tyúkocskám, most van napi 2 tojás, ezt összegyűjtöm és eladom. Nagyon jó ára van most a tojásnak, 50 Ft. Most kotyog az egyik japán kistyúk, mert az is van még kettő, jó lenne, ha leülne és akkor lenne húscsirke. Én mindig a japántyúk tojását használom, az is olyan jó, csak kisebb. a nagy tyúkét meg eladom. Most kezdenek tojogatni, hogy jó idő van. Még van kukorica és napraforgó is, így az élelmükre nincs gond. A Bence várja, hogy fialjon a nyuszija, de szerintem nincs benne kisnyúl, mert elég vékony, nincs hasa, de majd kiderül. Jó lenne, ha lenne kisnyúl, legalább az is egy kis pénz, ha a szúnyogok meg nem csípik őket. Remélem, jó lesz ez az év. Minden évben reménykedek. A házat továbbra is árulom, mert most a villany miatt nagyon elmaradtam a törlesztéssel. Ha rendesen tudtam volna törleszteni, már most letelt volna, de így még közel másfél év, ha mindig törlesztek.

Minden jót, jó egészséget, jó munkát, jó pihenést! Köszönjük a segítséget! Ki se lehet mondani, Bence hogy örül, amikor kinyitja a hűtőt és válogathat, mit egyen!

És ezt Önöknek köszönhetem! Köszönöm!

 

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr854703214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása