Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Lencsés család naplója

2012.05.21. 10:11 gyea

Tovább a család bemutatkozójához | Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Nehéz hét van a hátunk mögött, Detti elballagott az óvodából, nagyon ügyesen szerepelt végig megtartott, és feladatorientált volt.
Láthatóan büszkeséggel töltötte el, hogy már Ő is a ballagók között van, természetesen én is nagyon büszke voltam rá!
Sajnos a tömegtől és a zárt teremtől rosszul lettem, és ki kellett rohannom, mert nem kaptam levegőt, és utána már csak az ajtóig jutottam, és onnan figyeltem.
Senki nem jött el, féltem, ha nem lát a helyemen, esetleg bepánikol, de szerencsére nem történt baj, szépen végigcsinálta.
Itthon kapott egy kis apróságot ballagási ajándékként. A nagylánnyá válás következménye ként sikerült az ágyát a gyerek szobába rakni, a helyzetet kihasználva
megpróbálnánk leválasztani a velem alvásról. Eddig sikerrel jártunk három napja külön alszik.
A másik két gyermekem jól van, Janikának vannak pillanatai amikor nincs képben, de összességében jó a kedélyállapota, mert az elmúlt időben sokszor volt lehangolt,
és nem volt kedve semmihez.
Réka sodródik az árral. Örül, mert szombaton megyünk az óvoda által szervezett és így jóval olcsóbb hajókirándulásra, jó lesz, még én sem voltam soha.
A kert szép, a retket már kiettük, megpróbálunk új csapatot ültetni. Paradicsom és paprika még nincs, sem a hőn áhított előnevelt csirke. Nem jön össze a rávaló.
Magamról, hát nagyon fáj a kezem, az ujjaim. Éjszakára felerősödik a fájdalom, így fáradtan, megtörve és kimerülten töltöm a napjaimat.
Tisztelettel:

 

Lencsésné Tamara

Szólj hozzá!

Címkék: család napló lencsés

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr144557236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása