Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Takács csalűád naplója

2012.06.18. 12:27 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Én a Mama vagyok:

Nagyon szépen köszönöm mindazoknak, akiknek köszönhetem én és az unokáim a mindennapi kenyerünket! Mert, hogy ha Önök minket nem támogatnának, akkor már nem írnánk a levelet Önök felé, mert már rég az Önök segítsége nélkül éhen haltunk volna, mert minekünk ez a segítség, amit Önöktől kapunk, nem csak segítség, hanem az életünk.

Áldja meg mindazokat a jó Isten, akiknek ebben része van, az egész családjukkal együtt, mert minekünk ez a segítség az életet jelenti.

Ez a hét nagyon nehezen telik nekünk. Ebben a hónapban, 17-én vesztettem el a lányomat. Az unokáim pedig egyetlenegy, legkedvesebb, pótolhatatlan édesanyjukat.

Nagyon beteg vagyok ezekben a napokban, mint testileg, úgy lelkileg is. Ezt a hónapot nagyon nehezen viselem el. Az életem egyik legnehezebb hónapja és időszaka. Csak a jó Istennek köszönhetem, hogy azt nagy, mély fájdalmat el tudtam viselni, mert amit én átéltem 6 évvel ezelőtt, azt még az ellenségemnek se kívánom. Mert egy anyának az a legnagyobb fájdalom: túlélni a gyermekeit.

Ezt egy anya se élje át, amit én átéltem, mert ez elviselhetetlen fájdalom. Mindegy, hogy mennyi idő telik el, ezen az ember túltenni magát nem tudja. Csak nagyon nagy Isteni segítséggel.

Arra kérem a jó Istenkét, hogy egy édesanya se élje át azt a fájdalmat, amit én átéltem s még most is érzek!

Kívánom minden támogatónak az Istentől való áldást és minden családtagjainak. Minden segítségért, amit kapunk, áldja meg érte magukat a jó Isten.

 

Mama, Tímea, Brigitta, Dóra

Szólj hozzá!

Címkék: család napló takács

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr624698302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása