Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.09.19. 15:33 gyea

Napló 2012.09.10.–09.16

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

Gondoltam, a sok bosszúság után valami jó is következik, de sajnos tévedtem. Nem elég, hogy minden héten fenyeget a ****, hogy fizessek be 88 000 Ft-ot, amivel nem is tartozom, a héten még olyan dolog is jött, amire álmomban se mertem volna gondolni. Egy közjegyzői díj, amely szerint fizessek meg 8 napon belül 15 800 Ft közjegyzői díjat, a néhai apám szőlője után. Mint már többször is írtam, még alig voltam egy éves, amikor szegény jó édesapám, mert én őt tekintem édesapámnak, aki már sajnos több mint három éve elhunyt, befogadott saját lányaként, nevelt és nevére vett. Amit nagyon köszönök neki, habár már nem él, de tudom, fentről figyel és segít. Mint jó édesapa, Ő sose akart nekem rosszat, ugyanúgy taníttatott, mint a két lányát (nővéreimet), és ugyanúgy szeretett. Ami már édesanyámról nem mondható el, de én így is nagyon szeretem, tisztelem és becsülöm. Köszönöm nekik, hogy magukhoz vettek és fölneveltek, ezért örökké hálás leszek. Habár édesanyám nem jöhet a közelünkbe, mert a két nővérem megtiltotta, én mégis nagyon szeretem. Ami a lényege a dolognak, mire édesapám meghalt, már semmi nem volt a nevén, hogy én nehogy örököljek, intézkedtek róla, míg élt, hogy mindent magukra írassanak a nővéreim. Még ez se lenne baj, hiszen én csak egy befogadott gyerek voltam, nem illetne semmi. De most, több év után édesapám anyai ágon örökölt valami szőlőt, amiről nem tudtak, vagy nem akarták, hiszen olyan kis terület, hogy összesen valami 5 600 Ft-ot ér az egész. Így ők nem hajlandóak kifizetni, most jött a papír, hogy fizessek én, mivel ilyenkor én is családtag vagyok, és bárkivel kifizettethetik az örökösök közül. Amiből nem lehet hasznot húzni, abban bizony én is örökös vagyok. Majd jövő kedden lesz fogadónap közjegyzőnél, bemegyek és elmondom, hogy sajnos én nem tudok fizetni, és nem is kell ez a szőlőrész. Szóval a héten is felment a vérnyomásom. Bence jár suliba, sokat tanul, mert egyre több tantárgy van, és elég kemény a suli. Most kaptak új magyar tanárt, és a biológiai is új. Ez még többet követel. Csütörtökön megvolt a szülői értekezlet is. Összesen két szülő volt a 25 gyerekből. Havi 300 Ft osztálypénzt szavaztak, mert gyűjteni kell a szalagavatóra is, mondta a tanár. Egyre keményebb lesz, de a jó Isten segítségével csak kitaníttatom! Minden jót, jó egészséget, jó munkát, köszönöm a segítséget!

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr804852080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása