Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Szécsi család naplója

2012.09.28. 11:57 gyea

Napló 2012.09.17.–09.23.

Tovább a család bemutatkozójához| Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

Már bizony hűvösek a reggelek, a minap is 4 fok volt. Bizony reggel, amikor Bence is megy a busszal, bizony elfér a pulóver. Most várom a tanfolyamdíjat, hogy legalább még egy pulóvert vehessek neki, mert ha kimosom, most már nehezen szárad. Talán a héten megjön már, a többi társaim megkapták, akiknek kártyán van, de én postán kértem, mert ott megkapom a teljes összeget, a 41 700 Ft-ot. A kártyán pedig ahányszor megnézem, vagy leveszem, annyiszor veszi el a pénzt. És sajnos nálunk minden száz forint számít. Elég nagy teher a Bence bérlete, és nekem a mindennapi utazás. 90 %-os jegy van, de még így is havonta 3 000 körül elmegy az utazásra. Szóval jó dolog is ez a tanfolyam, és zsebbenyúlós is. Mert kellett új papucsot, pólót, nadrágot vennem. Most jó lenne egy vastag pulcsi is. Mert nekem azelőtt, ami itthon volt, abban már buszon nem lehet járni. Szóval be kellett ruháznom egy kicsit. De nézzük a jó oldalát. Lehet, hogy valahol találnék munkát. Mindig pozitívan kell gondolkodni. Ha itthon ülök csak, és várom a sült galambot, akkor nem lesz semmi. Eddig is mindig jártam munka után, most talán egy papírral több lesz, valahol lehet, hogy kellek. Bizakodom, talán lesz helyem valahol. Most emberek között vagyok, sose tudni, hogy ki ajánl munkát. Bízom benne, mert másképpen nem lehet. Bence köhög egy kicsit, de attól jár suliba. Ma már kapott egy 4-est nyelvtanból. Ismétlés volt. Én annak is örülök, de ő búslakodott,  mert szerinte, ha jobban figyel egy kérdésre, akkor az több pont, és csak egy pont kellett volna az ötöshöz. Ilyen lelkiismeretes, jó gyerek az én fiam. Ritka az ilyen jó gyerek, főleg, hogy még fiú is. Most 10. osztályos, és még mindig nem a lányokon jár az esze, nem a lógáson, hanem a tanuláson. Nagyon örülök neki és nagyon büszke vagyok rá. A legtöbb fiú ilyen korban már csavarog, iszik, cigizik, lányokkal él. Bizony van a falun belül is vele egykorú, és már lánnyal él. De kérdezem én: miért engedi a szülő? Mert bizony én lehet, hogy régimódi vagyok, de én bizony ezt nem engedném. Először járja ki a sulit, tanuljon szakmát, aztán keressen pénzt, amiből eltartja magát. És utána jöhet a csajozás. Még ráér, hosszú az élet, még rá is fog érni a csajozásra, bulizásra. Annyira kicsik még ők, szinte gyerekek, hogy ők a csajokat csak játéknak veszik. Látom a fiúkat, adják, veszik, járnak velük, aztán jön egy másik, és már dobják is a régit. Tudom, ez a mai világ, de én sajnos nem ebben nőttem fel, vagy lehet, hogy nem is sajnos, sőt jó. A héten már elkezdték aratni is a kukoricát. Hazajöttem az oktatásról, biciklire pattantam és már mentem is, két zsákkal sikerült szedni. Csak az volt a gond, hogy már voltak előttem a földön, így lemaradtam, de így is jobb, mint a semmi. Majd aratják a jövő héten is tovább, és ha hamar hazaérnék, akkor többet tudnék összeszedni télire. Nagyon drága a termény, és a tyúknak így összeszedném télire. Még minden évben sikerült. Remélem, most is fog. Köszönöm a segítséget, a jó Isten áldjon meg minden jó embert, aki segített rajtunk!

Szécsiné Fehér Erika és Bence

Szólj hozzá!

Címkék: család napló szécsi

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr84852088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása