Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Takács család naplója

2010.10.25. 12:20 gyea

A mi naplónk

 

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez 

 

Én a mama vagyok:

Tegnap jöttem haza a kórházból. Bent voltam több, mint egy hétig. Már nagyon muszáj volt, mert már így is túlhaladtam az időt egy hónappal, mivelhogy három havonta kéne ezt a kezelést megkapni, és így is túlmentem, majdnem egy hónappal. De már nem halaszthattam tovább, mert már éreztem, hogy legyengülök, fogy az erőm. Már kezdtem étvágytalan lenni, fáradékonyabb voltam sokkal, szédültem. De legközelebb ilyet nem teszek, mert sokat romlott az állapotom emiatt. Már nem egy infúziót kaptam naponta, hanem kettőt, és még a vénásat is mellé. De most már hála az Istennek itthon vagyok. Kicsit jobban is vagyok, jobb az étvágyam is, csak nagyon meg vagyok fázva. A kórházban nem volt valami meleg, nem volt jó a fűtés, csak próbafűtéseket csináltak, még nem működött.

Na de hát nem azért, mintha itthon is lenne mit betenni a tűzhelybe.

Még nem volt lehetőségünk tüzelőt venni a télre. Még mindig törlesztem a tavaszi árvíz adósságaimat, pont a tüzépnek is, amit felvettem anyagra. A kiadásaink épp ezért nem csökkentek, hanem növekedtek. Áldja meg Önöket a jó Isten, hogy segítenek rajtunk!

 

Tisztelettel:

                        Özv. Takács Mártonné

Szólj hozzá!

Címkék: család napló takács

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr12397144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása