Aktuális

Nagylelkű adományaikból jelenleg 50 családot támogatunk minden hónapban.

Közel 150 regisztrált rászoruló család van várólistán.

Friss topikok

  • bartev40: TISZTELT CSETE CSALÁD ! NAGYON SAJNÁLOM ÖNÖKET FŐLEG HOGY NINCS KÁLYHÁJUK ÉS RÁADÁSUL MÉG ÓLBAN I... (2012.10.17. 08:25) A Csete család naplója
  • anyuska75: Nagyon rokonszenves család vagytok! Kívánom hogy az életetek jobbra forduljon, és minden bajba jut... (2012.06.20. 08:23) A Rinkó család naplója
  • micsodano: Ez a család valóban sokat küzd, (naplójuk alapján) és megérdemlik a támogatást! Szerintem jó helyr... (2012.04.23. 12:57) A Juhász család naplója
  • pet77: Szia, nagyon örülök, hogy ilyen jó helyre került a pénz az alapítványon keresztül. Én is hívő nő v... (2011.02.18. 08:34) A Juhász család naplója
  • Jánoserika: Kedves Vincze család Nagyon sajnálom hogy ilyen helyzetbe kerültetek Együtt érzek veletek Itt ahol... (2010.05.25. 08:38) A Vincze család naplója

A Vincze család naplója

2012.05.02. 10:12 gyea

Tovább a család bemutatkozójához |Tovább a család korábbi naplóbejegyzéseihez

 

Hamar volt az örömünk a férjem munkahelyével kapcsolatban. Sajnos már nem is dolgozik, mert arra hivatkozott a vállalkozó, hogy nincs megrendelés, vagyis visszamondták a megrendelések, így újra munka nélkül maradt. Nagyon nehéz ezen a térségen munkahelyet találni. Én is voltam egy meghallgatáson a múlt héten, de sajnos nem tudtam elvállalni, mert 12 napon keresztül bent kellet volna lennem, úgy, hogy haza sem jöhetek a családhoz. Ezt nem tehetem meg a gyermekeimmel, így ebből sem lett semmi, pedig annyira örültem, mikor behívtak a meghallgatásra. Olyan boldog voltam, hisz azt mondják, ha már behívnak, az egy fél siker, de sajnos nem tudtam bevállalni, ha már nem itthon laknának a gyermekeim, akkor minden zokszó nélkül vállaltam volna. Nagyon meleg van itt mi felénk, nem igazán bírjuk vagy lehet nem szoktuk még meg. Kaptunk egy kertet művelni. Ennek nagyon örültünk, be is vetettük kukoricával, ennyivel is több lesz a családnak. Nagyon nagy problémával szembesültünk, a villanyszámlánk, mint azt írtam, már nagyon sok lett. Már fáj a fejem a sok gondolkodástól, mi tevők legyünk, hogy fizessük ki. Félek, hogy ha nem sikerül, nem lesz villanyunk. A gondok mindig csak jönnek, és mindig csak egyre több van, már olyan fáradt vagyok ilyen téren, annyira jó volna kicsit megszabadulni minden gondtól. Már nagyon ránk férne. Egyébként el vagyunk, nem vagyunk betegek, és ez jó.

Üdvözlettel:

 

Vincze Zoltánné

Szólj hozzá!

Címkék: család vincze napló

A bejegyzés trackback címe:

https://felafejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr524571292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása